Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110103 - time to sleeep!



Hejsvej!
Nu har jag precis smörjt in mig med en ansiktkräm som jag fick i julklapp och borstat tänderna. För nu ska jag snart hoppa i sängs. Innan jag satte mig här så har jag legat framför tv:n sen halv åtta. Jag såg Rena Rama Rolv, en gammal goding från 90 talet. Sen direkt efter så kollade jag på Familjen annurlunda, ena familjen har ju för sjutton 10 barn, hur orkar man med 1o ungar som skriker? jag skulle aldrig kunna ha så många barn. Kanske 2-4 men inte mera. Sen direkt efter så var det ju spårlöst, vilket alltid är känslosamt! denna kväll slutade med tv tittande

Vad har ni gjort ikväll då?






Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?