Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110103 - Ledig!

Tid: 12:52
Temperatur ute: 8- soligt


Hej mina vänner!
Idag så började dagen med att jag gick upp 10 i tio, åt frukost sen så bestämde jag mig för att ta en promenad vid strömmen, jag tog självklart med mig kameran så jag lägger upp bilderna sedan. Sen på vägen hem så gick jag förbi en mataffär föratt köpa lite smått o gått, flingor med mera.

Nu tänkte jag slänga mig i en varm dusch, jag är rätt frusen efter den kalla promenaden.
Hörs om en stund igen!


♥ Anna Olsson

Jaha ja jag förstår =)

Skicka ditt inlogg i en kommentar så går jag in snabbt och fixar det =) Jag godkänner inte kommentaren såklart :p

2011-01-03 | 12:55:17 | http://akolan90.blogg.se/
anna

får se va ja hitt på

2011-01-03 | 13:53:08 | http://blacknalyn.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?