Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110101 - Nattinatt



Hej!
Nu har jag precis vart ute en sväng med min syster o vicky. Vi åkte först till max för att Vicky ville ha max mat. Sen direkt efter så drog vi till donken för lite käk till mig o min syster. Det var gott! men va fan inte likt mig att äta sån mat  så här sent, eller sent det beror ju på hur man ser det. Jag tycker det är sent för jag ska upp tidigt imorgon, work time! 

Nej om man ska stänga ner datorn nu, vi hörs imorgon!
pusspuss!

anna

ingen vill ha dom på de sättet ;) de lär skita sig så många könssjukdommar som de bär på :D

2011-01-01 | 23:58:01 | http://blacknalyn.blogg.se/
Josefine

sv: Var bara hemma och tog det lugnt, vi hade middag här hemma :) Sen var jag ut och såg fyrverkerier :) sj?

2011-01-02 | 12:27:41 | http://josefinek.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?