Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110101 - 2011



Hej!
Gott nytt år på er
måste jag börja med och säga. Hur var erat nyår? mitt var bra. Dock så drog jag hem halv ett för jag hade ju jobbat hela dagen. Men jag hade det trevligt vi var ju hos Henke, min syster kille. Vi sjöng, drack, spelade kortspel, sen vid tolv slaget så smällde grabbarna raketter. Jag hade det väldigt trevligt må jag säga. Idag så blir det att vara hemma hela dagen för att ladda upp inför en ännu en jobbdag imorgon, det gillar vi!















Mitt nyår 2010 -

Jennie

sv: nyår var fint :) sj?

2011-01-01 | 18:26:46 | http://jennsiii.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?