Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110222 - Angelica bengtsson



Hej!
Nu sitter jag och kollar på XL - galen och nu ska den socker söta Angelica Bengtsson hon klarade sina rekord på 4 gånger. Hon är bara 17 år gammal och har redan tagit sånt rekord! imponerande!! ganska kul att kolla på fridrott speciellt när en svensk leder allting.

Annaras idag så har jag bara jobbat och slitit och jag var väl hemma vid tjugo i sex efter min promenad från haga skolan det är så uppfriskande med en liten promenad efter jobbet. Fast idag har ju dagen gått fort eftersom det är många som är sugna på mcd mat så här på sportlovet. Men imorgon är jag ledig. Då ska min syster färga håret på mig och sen ska jag förhoppningsvis träffa Helene! :) rulligt!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?