Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110210 - Jag ser det snöar!



- God afton igen!
Nu har jag precis lagt in bilderna jag tog idag när jag gick från spårvagnen och idag så har det snöat hela dagen. Vart kommer all snö ifrån? hur många snö flingor finns där uppe egentligen? det är frågan det. Jag vill inte ha mer snö nu. Snön har ju legat sen november och kunde försvinna redan efter jul och nyår. Men nu får vi se på det ljusa sidan. Snön kommer ju försvinna nån gång iallafall och våren börjar ju närma sig! NEJ nu ska jag göra mig iordning för läggdags! sovgott!




anna

jadu..de kan bli svårt å fixa de asså hahah

2011-02-10 | 23:19:20 | http://blacknalyn.blogg.se/
fanny

hihi, tack, jo de slutade väll å snöa inatt :o

2011-02-11 | 06:39:18 | http://kameransliv.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?