Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110207 - Time to bed!



Rock your body, c’mon everybody
Somebody stop me,  when I dance I’m losing control
You see me yo, this is stereo
I wanna hear my song one time, time


- Hej igen!
Nu har jag rest mig ur soffan och gått ner i till min "braiga" dator och tänkte uppdatera bloggen min lite. Jag har nyss glott på spårlöst och det är alltid så känsligt när dom hittar sina rötter. Tänk er själva att bli adopterade och tror att man aldrig kommer få träffa sin riktiga mamma/släkt igen. Usch :/ hur kan man vilja lämna bort sitt barn?iofs så kanske de känenr sig tvingade till det pga ekonomibrist och fattigdom. Jag känner ju en vän som är adopterad och kommer ifrån Sri Lanka och hon har hittat sin riktiga familj där nere och gud så fattigt dom bodde.
Jag har nämligen sett bilder på min väns facebook!

Känner ni någon som är adopterad från ett annat land?


EMMA - FOTO

sv: Tack så mkt =)

2011-02-07 | 22:25:57 | http://inhatewetrust.blogg.se/
lovisa

sv: min start på veckan har vart fiN:D din?

2011-02-08 | 08:53:35 | http://lavitadilovisa.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?