Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110201 - Februari



Godkväll alla goa läsare!
Nu har jag precis ätit mig mätt av mammas goda pasta sallad. Det är super enkelt och göra men samtidigt hur nyttigt som helst och det gillar vi. Annars så har jag inte vart hemma så länge. Har ju jobbat och slitit som vanligt. Men idag fick jag en liten promenix efter jobbet. För jag gick faktiskt ifrån hagaskolan idag med musik i öronen och bra musik gör ju så man blir peppad till max! blir det så för er med? att ni blir peppad av good music? :)

Nej nu blir det att springa upp och sätta sig och kolla på halv åtta hos mig som vanligt, gud vad jag gilla det programet! :)

kram på er!


EmelieCatrine

Vad är du sugen på för tatuering då? Och vart ska den sitta i såfall? Ja, det var mycket trevligt på stan =)

2011-02-01 | 20:25:11 | http://emeliecatrine.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?