Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

111225 - Kyss mig



Hej!
Nu har man precis lagt in bilderna från igår och idag här på bloggen som ni kanske ser. Usch så ovant det är att se dig själv på bild när man inte har tagit bilder på ett tag. Kanske ska ha ett nyårslöfte att försöka gå ner lite kilon som jag har gått upp de kommande åren. Vill ju vara ha en snygg kropp och bra må bra. Så bort med allt julgodis och allt annat lockande skit!!! Det går om man vill eller? :)

Annars i min ensamhet så har jag kollat på en film som hade biopremiär i år tror jag. Kyss mig hette den en film med Krister Henriksson och han som var huvudrollen i ARN. Tror det var han iallafall. Ruggit lik iallafall.
Filmen handlar om ett par som skulle åka ner till sin pappa nere i skåne.

För att fira att hennes pappa fyllde 60 år och att han skulle förlova sig med hans nya kvinna. Sen ville paret berätta att de skulle gifta sig inom snar framtid. Men det blir nästan aldrig som man har tänkt sig. Pappans dotter vart nämligen kär i hans kvinnans dotter då det vart problem. Mer om filmen vill jag inte säga för då är det inte lika kul för er som tänkte se den.

Annars så har jag varit hemma hos föräldrarna och ätit julmat, öppnat resten av paketen och ätit en god julefter rätt. Grädde med annanas. Vadå kalroribomb? ;) hehe imorgon blir det att promenera till jobbet kan jag lova!! iallafall jag fick lite smått och gott. Tre "skålar" som ma kan fylla mjöl eller pasta i. Sen Rihanna parfymen och en jätte len filt.  :) sen har jag fått lite mer som jag inte orkar rabbla upp :)










Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?