Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

111224 - Julafton





- God afton!
Nu har man äntligen lite tid för en sen uppdatering. Har nyligen kommit till lägenheten. Jag har haft en helt okej dag med min familj uppe i Västerås. God mat och mycket skratt. Var jätte kul att få träfa mormor & morfar, deras hund och sen mammas bror. Vi åt mat, fick julklappar, spelade paketspelet och sen sjungit ;P sen vart det en del bus med Lady också. Jag har nog aldrig sett en hund blivit så rädd för jultomten än henne, darrade som fan, stackars :/ hehe.

Eftersom julen inte är slut ännu så kommer vi få resten av julkapparna imorgon men idag så har jag fått:
pengar
väska
kontors grejer
(pärm, register, nitaparat, hålslagare, & tip)
tofflor
fotbalja med bubbel
sen på julklapp spelet så fick jag än ljusplatta (: nöjd tjej.

det vart en del bilder från dagens händelse, men dom orkar jag inte lägga upp nu. För nu ska jag sova. TRÖTT TJEJ så jag önskar er alla en God fortsättning!!

















Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?