Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

111223 - Uppesittarkväll!



Hej!
Nu sitter man hemma i villan tillsammans med min far & såklart Toppis. Vi sitter o äter paradis och spelar bingolotto. Jag var så nära på att vinna en bil. SUCK. Men som vanligt går det ju inte som man vill när man spelar bingolotto. (-)nnars idag så har jag jobbat all the day. Dagen rullade på från halv 12 fram tills jag slutade vid 19.00. Man är rätt så sliten efter dom här dagarna helt klart, men ändo roligt. Tänk att det är julafton imorgon, kan ej fatta det ännu förens imorgon bitti vid frukosten. Dock saknar jag snön som försvann.

Nej nu ska jag njuta av min lediga helg och framför allt jul. GOD JUL!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?