Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

111211 - Tredje advent



Godkväll!
Nu har ännu en ledig helg snart över. Synd att alltid lediga helger alltid går så fort. För fort i faktiskt. Helgen har allafall varit bra. Ifredags när jag kom hem till mina föräldrar så hade min goa mor gjort en tacopaj endast för min skull (jag som älskar pajer) sen lagom till idol så kom min syster & min bror också. Väldigt bra fredag med familjen. På tal om idol så vann ju Amanda fondell, var det rätt som vann tycker ni?

Igår så var jag hemma hos föräldrarna hela dagen tills kvälls kvisten för jag skulle baka saffransbullar med kassela i, oändligt goda! sen runt 00.00 så kom min darling hem till mig, då han hade varit och druckit lite med sina vänner. Rart att han kom.

Sen idag så har jag varit med darling, till 4 då han skulle hem till sin mamma och jag skulle fixa lite här i längehten innan min familj kom för lite tredje advent mys. När dom kom så hade de köpt en julgran till mig så direkt när dom kom så klädde vi julgranen direkt så nu är det jul hemma hos mig, sen fick jag upp även min efterlängtade lampa som jag köpte på ikea för några månader sedan, tack pappi!







Patricia♔

Mysigt:)

2011-12-11 | 21:24:25 | http://patriciac.blogg.se/
Kashaya

Vad mysigt.=) Fin gran

2011-12-12 | 15:01:29 | http://kashaysblogg.blogspot.com
anna

fint du har fått de i lght!! :)

2011-12-12 | 19:41:29 | http://dobermannanna.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?