Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110830


Godmorgon!
Idag vaknade jag med humöret på topp och det händer inte varje dag. Nu tänkte jag slänga mig i en varm dusch sen ta lite frukost sen bege mig till jobbet. Sen direkt efter så blir det IKEA igen med M. Vill hjälpa han att hitta en söt säng till sin 2 åriga dotter, mys! men frågan är vad man ska köpa för slags säng? en prinsesssäng? :D hehe gulligt. Sen blir det väl att dra förbi biltema, killar vet ni ;)

Nej om man ska springa ner och duscha av sig lite, ha en bra dag!



Ida Lindh

Vilken underbar design du har! Vem har gjort denna? Kram!

2011-08-30 | 11:57:49 | http://idasdiary.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?