Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110826 - When you give up?



De som går och snackar skit om person/er är inga äkta vänner!

Godkväll allesammans!
Har ni haft en bra dag/kväll? själv så har man haft en både rolig och mysig dag. Började ju dagen med att dra till prifö för att hämta ut mina nycklar, äntligen är den min. Sen gick jag in på Tyras butik som låg precis brevid, vart 2  st örhängen. De var jätte fina. Tänk vad kul att Tyra starta sin butik just i norrköping av alla städer, kan ju bero på att hon har bott här. Annars så har jag jobbat o sen hämtade M & M, upp mig då svängde vi förbi max för lite käk. Sen drog vi hem till hans förldrar och lekte lite med hans dotter & kollade på film! :)

E M S

jag har inte öppnat dem ännu..

2011-08-27 | 09:15:00 | http://emsinthebox.com/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?