Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110826 - FREDAG!



Godmorgon!
Nu sitter jag i köket och ska snart hälla upp flingor och mjölk. Sen blir det att hämta ut mina nycklar till min lägenhet. För igår så tog min kära bror dom för att lämna dom eftersom inte han äger lägenheten längre. Så idag kommer jag hämta dom och sen är lägenheten min på riktigt :D Den som känner sin bror bäst är nog sin familj, vi vet hur han är. Han är en god männiksa precis som resten av min familj är. Vi skulle aldrig göra någon annan illa, sen går det ju skitsnack men det är ju  bara tecken på att man är barnslig & vill att alla ska tycka synd om än.

Aja annars idag så blir det att dra hem till Matte och umgås med honom och hans urgulliga dotter Moa "mossen" som jag kallar henne, oh vad det är mysigt med barn! man blir så glad! :):)


emma

svårto förklara :(

2011-08-26 | 10:41:18 | http://emmababy.se
Anonym

sv: hej hej, allt bra?

2011-08-26 | 17:56:41 | http://mohammedialdebis.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?