Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110824 - TRÖTT!



- Hej!
Nu sitter jag här i vardagsrummet och har precis kommit hem från folktandvården. Var ju där på en undersökning idag och jag hade tur för jag hade inga hål, och sen så behövde jag inte betala något för att jag hade rabatt från försäkrningskassan, jätte bra vare. Nu ska jag försöka sova lite sen blir det att åka bort till lägenheten och ta dit ännu mer prylar som jag har har hemma. För senare så kommer M dit han ska hjälpa mig koppla in min tv =)

emma

sv: hihi ja :) allt bra idag?

2011-08-24 | 10:36:15 | http://emmababy.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?