Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110819 - Fredagskväll



- Hej!
och så sitter jag här i vinden och tänkte uppdatera er lite. Jag kan säga att min kropp är helt slut efter denna dag. Dagen har rullat i ett, det började redan vid tjugo i tolv, hejjuda mig vad mycket folk det var. Märks verkligen att festen har fullat igång på riktigt nu med marknaden och allt på tal om marknaden så gick jag förbi den innan jag började jobba och då kunde jag inte låta bli att köpa kolor. Det är ju som en tradion. GOTT som fan.

Sen var jag även inne på city och köpte lite make u, behövde ett nytt puder, ny fundation och så kunde jag inte låta bli att köpa ett nytt läppgloss heller. Nu tänkte jag tvätta bort sminket för att sedan hoppa i sängs och tagga inför en jobbardag, hoppas bara att det inte är lika skit väder imorgon som det var idag så marknaden var tvungna att stänga alldelles för tidigt!



Anonym

- vad bra då :)!

2011-08-20 | 04:27:24 | http://dajeroma.blogg.se/
emilia

pudret är grymt!:)

2011-08-22 | 18:33:26 | http://byemilia.devote.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?