Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110819 - Festivalen fortsätter



- Hej!
Nu har jag precis gjort iordning min inför jobbet. Igår var det mycket folk, undrar om de kommer vara ännu mer idag eftersom marknaden startar om 2 minuter. Sånt som märks. Roligt ska ska det bli iallafall men jobbigt. Man ska vara glad över att vi lockar så många gäster ;) nej om man ska packa ner matlådan då.

Jag önskar jag kunde uppdatera mer som vissa av er gör, men om man har ett jobb så kan man inte bloggas så mycket, pengar vet ni!




MADDES

Hoppas du haft en fin dag!

2011-08-19 | 18:31:51 | http://maddisenj.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?