Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110818 - Rix fm festival

Jag vill ha dig i mörkret hos mig, tiden den stannar när vi rör vi varandra oh låt detta inte ta slut, dina ord värmde inatt!

Godmorgon godingar!
Nu sitter jag i min morgonrock och har precis tagit mig en varm och välbehövlig dusch. Nu ska jag hälla upp flingor och mjölk. Sen blir det att bege sig till jobbet och jag lovar denna dag kommer vara så här myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyycket och göra eftersom det är rix fm festival ikväll. Ska bli kul, kul att det händer något i denna stad. Fast får se ifall jag drar ner och kollar på artisterna, ska ju träffa M, får se vad vi hittar på för bus <3



Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. hihi tack så mkt finis :D

2011-08-18 | 18:06:27 | http://vadfanskajagheta.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?