Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110816 - Tisdag



- Hejsvej!
Nu har jag precis gjort mig klar för läggdags. Men ska nog inte lägga mig riktigt än. Tänkte uppdatera er först. Idag så har jag jobbat till från halv 12 - 18.00. Idag har det vart ganska lungt om man gemför vad det kommer vara de närmasta dagarna.  Augustifesten i Norrköping startar ju imorgon och håller på fram till lördag natt. Ser fram emot det faktiskt.

När jag hade slutat så drog jag hem till min lägehet för att vänta på Matte som skulle komma hem från jobbet. När vi väl sågs så åkte vi lite bil och svängde förbi mc dondalds vid maxi för glass och hamburgare, riktigt trevligt :) men farlig bil, haha!  :)




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?