Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110815 - Lägenhet



- Hej!
Nu har man precis kommit hem från Citygross med mamma. Vi köpte taklampor, sittduner till mina stolar, och svarta gardiner. Sen lite annat. Snart har man fått alla saker på plats i min finfina lägenhet. Idag har man nästa vart i lägeheten hela dagen. Min syster och jag var där tidigare idag lämnade saker sen ville hon så gärna hjälpa mig med att sätta ihop min bokhylla, gud så fin det blev. Sen köpte vi med oss lite mat och lunchade där också. 

Sen var i på öb och köpte diskställ och bestikhållare sen när vi skulle dra därifrån så sa en billist att vi hade fått punka på däcket, hur satan kunde det hända när vi hade vart ute och åkt? skumt. Nu är bilen hemma iallafall. Annars så har jag fått alla mina möbler i lägeheten, säng, databord, tvbänk, bänk :) kul!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?