Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110814 - Sunday evning



- Hejsvej!
Nu sitter jag i morgonrock efter ha duschat, filat fötterna och målat naglarna lilla. Nu kan jag koppla av lite. Idag så har jag jobbat och sen efter jobbet så drog jag hem till min lägenhet. Där min mamma höll på att fixa och trixa. Igår så tapetserade mamma och pappa ena väggen av vardagsrummet, och tapeten blev så snygg!!! bättre än vad jag hade förväntat mig och idag så var de där och tapetserade köket. DET GÅR BRA NU!

När jag kom dit så började vi packa upp mina saker i köket, och lite i toaletten, eftersom man är ledig imorgon så blir det väl att dra dit imorgon och lämna bandspelaren. :)






Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?