Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110813 - Lördag



- Hej!
Nu har man precis kommit hem ifrån hageby. Har varit hos M, som jag skrev igår. När jag kom dit igår så fick jag träffa hans busiga dotter Moa, hon är så himla go, lik sin far sin. Hiih! när hon hade somnat så slog vi på en film. American pie. Filmen sög. De har ju gjort nyare filmer av American pie, och jag måste säga att de gamla filmerna är så sjukt mycket bättre.

(-)nnars idag så har vi vart på willys och handlat sen inte så mycket mer eftersom man ska iväg snart till skärblacka för att fira min syssling som har fyllt/fyller 8 år? grattis i vilket fall. Ska dit vid 18.00 tror jag. Trevligt ska det bli, ska bli kul att se hur de bor nu eftersom man inte har varit där på två år. Tiden går så himla fort!












Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?