Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110811 - Home sweet home



  • Godkväll!

Nu sitter jag i vardagsrummet med en tjock filt över mig. Är så himla frusen efter det kalla lågtrycket som har kommit över landet, bara 12 grader. För kallt om man tänker efter vad det är för månad. Augusti räknas ju som en sommar månad. Men såg nyss svt vädret och de ska tydligen bli varmare nästa vecka, runt 25 grader. Hoppas att det stämmer så man kan njuta av solen de sista veckorna innan hösten tar över helt.

Annars idag så har jag jobbat och slitit all day. Idag har dagen gått bra som vanligt, många hungriga magar som ville ha lite mat utav oss. Varför är mc dondalds mat så populärt? de är lixom bara pomme, en köttbit, och bröd plus massa dressing och dipper, tur att det går bra för oss, företaget alltså.

De som var med roligt för oss medarbetare är att vi klarade Sco som var i måndags. För er som inte vet vad det är så är det en hemlig gäst som kollar så vi gör ett bra jobb, dvs, snabb service, varm & fräsh pomme & god hamburgare. Vi är allt bra på jobbet! :)


Anonym

Lilla fröken, jag skickar inga vänner på dig. Sen talar jag inte illa om någon, jag talar sanning. stor skillnad. adjö

2011-08-17 | 18:59:39



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?