Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110810 - Svinlängorna



- Hej!
Nu har jag precis sett klart på Svinlängorna med Ola Rapace och Nomi Rapace. En ganska intresant film men ganska sorlig ändo, tänk er själva man är 7-11 år och har föräldrar som bråkar, super & slåss mitt framför deras ögon. Det finns ju vissa familjer som är så. Kanske därför många barn blir hämtade av socialen för de har föräldrar som bråkar & slår sina barn. Hur kan man kunna slå sitt eget barn?, man skaffar ju barn med kärlek och inte hat. Förstår det inte.

yasmine modell mamma och fru

jag har fikat hos några vänner själv då? kraam

2011-08-10 | 15:37:33 | http://yasminegill.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?