Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110807 - Sunday



Hejsvej!
Nu sitter jag här uppe på vinden och har precis gjort mig klar inför läggdags. Blir att lägga sig skapligt ikväll eftersom man börjar jobba imorgon, back to reality. Ska bli kul att få träffa alla igen. 2 veckor på rad räcker gott och väl med mig. Man blir ju så trött på att bara gå hemma, jag skulle bli knäpp om jag var arbetslös. Undra hur alla som är arbetslösa känner & tänker. Vissa orkar ju inte befatta sig med arbetsförmedlingen. Vissa kanske mår bättre utav att vara hemma karl/fru. Men sån är inte jag, jag måste ha något att göra om dagarna.

Annars idag så började dagen med att mamma och jag åkte till Mio för att kolla på en soffa till min lägenhet. Det finns så många fina soffor men vilken ska man ta, beslutångest så in i bomben. Sen lite senare på eftermiddagen så drog jag o träffade M, vi köpte med oss lite mat och kollade på American Pie. Ganska bra film fastän det inte var med dom "gamla" skådisarna.

Nej nu ni så tror jag ska lägga mig, sleep well!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?