Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110804 - Home again

Tid: 17:47
Temperatur: 22+ soool

Hej!
Nu är man henmma i stan igen efter ha varit på landet från igår efter middag. Riktig trevlig stund med mina tjej kusiner o systra mi. Vi spelade spel, grillade, badade  dock inte jag för jag var så himla smart att glömma överdelen hemma. Men är väl för att jag är en badkruka med. ;) nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar så jag kan dra & träffa M, får se vad vi hittar på. En grymt sugen på en mjukglass med cola sås.


Bilder från igår kommer när jag har mer tid, tjollahopp!









Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?