Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110801 - Smekmånaden

Godkväll!
Nu har man precis fixat iordning sig inför sängen. Är svin trött efter denna långa dag. Solen gör en trött. Känns att man har fått färg med, hela pannan bränner. Men det är inte så farligt. Får ta det lungt imorgon på altanen eller vad vi nu ska hitta på.

Annars ikväll så har jag kollat på Lotta på Lisenberg och se visar dom smekmåndaden på tv4. Den filmen är så rolig. Man blir så glad av att de nyförälsade paret. Men är tråkigt att tjejen har gått bort alldelles för tidigt. Hon fick hjärtillestånd pga överdos av läkemedel. Vissa tar gud alldelles för tidigt, hon var 32 och så vacker och hon hade hela sitt liv framför sig.





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?