Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110428 - Sunshine! :)


Godmorgon!
gud vad gott jag har sovit inatt, det är så underbart att vakna utvilad för en gång skull. Hade också sällskap inatt också nämligen min söta kisse ville tyckte att jag skulle ha lite sällskap. MYS! inte ofta han ligger där. Nu ska jag snart fixa något att äta.

Idag är soligt här i Norrköping också. Vilket är svin härligt. Vill ha dom där 20 graderna igen. Men 17 grader får vi iallafall och det är ju bra. Det blir att ta cykeln till jobbet idag. SWEET! föresten vad fort grönt det har blivit nu i naturen. Sommaren du är välkommen! (:


lovisa

sV: jag ve tinte ännu:)sJ+

2011-04-28 | 09:39:22 | http://lavitadilovisa.blogg.se/
evelina

hej sötis, jag har en frågestund på bloggen och du skulle vara jättesöt om du gick in och ställde några frågor!

bäst fråga blir länkad, kram!:)

2011-04-28 | 23:48:29 | http://evelinaakauppinen.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?