Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110423 - La Bomba



Hej!
Back on track agian. Nu har jag precis kollat klart på körslaget och idag var det jakob som fick lämna körslaget och det innebär att det står mellan Gabriel och Andreas i finalen på måndag. Spelar faktiskt ingen roll som tar hem hela skiten, det är ju bara kul att titta på körerna.

Nu ska jag väl sitta uppe en stund till för att sedan hoppa i sämgs. Jobbdag imorgon igen. Sista dagen för denna månad, för nästa söndag är det första maj, tiden går fort. Föresten så har jag fått en låt på hjärnan och är LA BAMBA, första gången jag lyssnade på den igår var på jobbet och den är ju jätte bra. Den påmminer om när vi var i Puero rico i gran canaria år 02. Helt sjuk bra låt. Vi spelar nämligen 50 tals musik på donken nu!


LADY UMBRELLA

sv: härligt att höra!

det är toppen med mig :D



Vad gör du då? :)

2011-04-25 | 21:25:28 | http://ladyumbrella.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?