Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110423 - Godis i mängder



Hej!
Nu sitter jag och äter godis och tittar på postkodmiljonären. Det är granyran i kristinastad idag. Kul att se alla människor så happy. Annars ikväll så har ju syster och bror vart här med deras respektive och ätit påskmat och delat ut påskägg. Och gud vad mycket godis vi har nu i detta hus.  Fick ett påskägg av min mamma & pappa o ett av min syter och en påskägg av min bror som jag och min syster fick dela på.


Så nu behöver vi inte köpa godis på ett tag, haha. kommer säkert må illa av allt godis, nevars. Man behöver ju inte vräka i sig. Påsken har ju precis börjat.

Nu däremot så ska jag titta på körslaget, bilder från dagen kommer senare!!! (:






Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?