Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110421 - Skärtorsdag



Hej!
Nu har jag precis suttit ute och ätit kebabrulle/pizza med min bror och min pappa ute på altanen. Det satt fick i magen. Annars ikväll så har jag träffat Matilda en ett tag. Vi satt på fräcka på kungsgatan och drack varsin kaffe/iste. Var trevligt! man vill ju bara vara ute så mycket som möjligt när det är sånt fint väder. Det har tydligen vart 22 gradedr och sol idag, fattar ni? 22 grader? och jag har bara vart inne och jobbat. Men det gör ju inget. Hade ju iallafall kul (:

_Kommmer lite bilder från dagen lite senare.
kisskiss








Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?