Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110421 - Påsk



- Hejsvej!
Nu har man vart ute i solen ett tag med min syster och våran katt. Gud vilken tur vi har det med vädret denna påsk, molnfritt och 18 grader. ME LIKE! önskar dock att jag kunde ligga ute och sola men jag ska snart sticka till jobbet, suck! blir min tur snart. Idag är det redan skärtorsdag och det inneber ledig för många. Men jag ska dock jobba hela påsken. Men det är ju bara kul (: man ska ju vara happy för att man har ett jobb.

Nej nu måste jag sticka, hörs!

Anonym

ricktigt fin blogg och besök gärna på min blogg och anmäl dig på gratisbio ;) lycka till

kram!

2011-04-21 | 15:14:31 | http://salembekele.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?