Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110420 - Fest i hela klubben

00:29

Heeej!
Nu har jag kommit hem ifrån en fruktansvärt bra kväll med jobbet på roddklubben i norrköping. Vi åt buffé, drack, skrattade, lekte leker och dansade och för de flesta dansar fortfarande, kul hade jag. Men mina ben hade inte lika kul, AJ! jag är nog inte van att gå i högklackat. Men vad gör man inte för att vara fin?

Nu ska jag tvätta bort dagens make up för att sedan lägga mig, tack som fan att jag är ledig imorgon! (:


N A T H A L I E n y r é n

Tack så mycket :D

2011-04-20 | 10:21:56 | http://nathalienyren.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?