Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110419 - Tisdag

Tid: 09:07
Temperatur ute: 6+ sun


Hej!
Nu har jag precis satt på mig mina arbetskläder. Börjar lite tidigare idag än vanligt och det beror på att vi på hela företaget ska ha ett möte som börjar 16.00 till 17.00. Ska bli intressant och se vad de ska prata om. Sen därefter så blir det att åka hem snabbt för att sedan dra till hoodklubben för att spendera kvällen där. Ska bli kul! :)


N A T H A L I E n y r é n

Idag blir det att vara ute i det fina vädret, sitta barnvakt, träffa kompis och gå ut och springa. Du då? :D

2011-04-19 | 11:09:32 | http://nathalienyren.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?