Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110413 - Onsdag



Hej!
Nu sitter jag i vardagsrummet och har precis ätit lite mat. Nu ska jag snart koka makaroner som jag ska ha till matlåda imorgon och till det så blir det köttbullar. Enkelt och gott. Annars idag så har det vart en rolig dag på jobbet. Men dagen kunde ha slutat värre än så.


För innan jag började jobbet idag så handlade jag en pasta sallad så hade jag glömt min plånbok där vid kassan där man packar maten. Men någon trevlig själ hade lämnat in den till kassörskan. Gud vilken tur! tack gode gud att det finns ärliga människor! (:


Ida Tallhed - [B l o g g d e s i g n]

jag behöver din mejladress, så mejla mig! =)

2011-04-13 | 19:47:57 | http://idatallhed.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?