Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110413 -



Hej!
Nu har man precis kollat klart på big brother. Vilket jävla tjat om att Sara hånglade med Basshunter iförrgår. Vad spelar det för roll? det var ju lixom bara en kyss och Martin ska definitv inte vara sur/svartis på det Sara gjorde. Martin höll ju på Minela i oasen och där hände det ännu mer.

Jag kan förstå Sara också faktiskt. En "känd" kille komemr in och ska göra en låt med dom och festa med dom i några dagar och är man känd och snygg så tar man väl chansen. Det var ju ändo bara en engångsgrej. Tror många tjejer skulle göra samma sak om de fick chansen. jaja nog snackat om BB!

Annars ikväll så har jag legat och kollat på efterlyst och man blir bara så sur på att det finns folk som vill mörda. Vad tänker man med egentligen? vad mår man bra utav det? och en annan sak som min mamma läste upp från aftonbladet.

Det var en man som var ute med sina 3 barn, två söner och 1 dotter på fyra år. Pappan ville hämnas på sin fru för att hon fick vårdaden på sina barn. Så han stannade vid en bro och kastade ner sin 4 åriga dotter i vattnet! Jag blir så förbannad på att folk vill göra illa sina barn på det sättet! Jag vart lite små ledsen. Tur att han fick livstid fängelse! vi lever i en sjuk värd.

Nej nu ska jag stänga av datorn för att sedan göra mig iordning för läggdags. Redan torsdag imorgon. Livet går fort när man har roligt, inte sant? godnatt!



S a n d r a

ja de är det :)

2011-04-13 | 23:42:42 | http://ssandraf.blogspot.com
lovisa

sv: smaam här:D

2011-04-14 | 07:11:05 | http://lavitadilovisa.blogg.se/
ems

är juhemma i de vanliga trkaterna så ska passa på att träffa lite kompisar och så. ANnars bara vara med familjen! du då? :D

2011-04-14 | 08:33:24 | http://bookofems.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?