Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110411 - Ordning och reda!




- Hejsan Hejsan!
Nu har jag precis gått i genom alla mina örhängen i mina dagar. Gud vad många örhängen jag har samlat ihop. Många utav dom slängde jag för jag kände att jag inte använder dom längre. Men kanske lite onödigt att kasta när man kan skänka bort dem till myrorna. Men nu är de i papperkorgen. Men nu har jag iallafall fått iordning på mina smycken. Om man är en smycke & smink tjej så gäller det att ha ordning och reda så man inte slarvar bort det man har inskaffat sig.
Är ni också en smink och smyckperson? (: nej, nu ska jag kolla på mamma byter bo på tv4.


Matilda Sandvold

2011-04-16 | 01:06:57 | http://matildasandvld.blogg.se/
Matilda Sandvold

fin blogg! <3

2011-04-16 | 01:07:15 | http://matildasandvld.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?