Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110411 - Längtar



  • Hej!

    Nu har jag och mamma precis kommit hem, medans vi såg på "mamma byter bo" så kollade vi lägenhet samtidigt. Och det var en lägenhet som lockade faktiskt, pga hyran. Så mamma kom med förslaget att vi skulle åka och kolla på lägenheten från utsidan och det var väldigt nära min gamla skola där jag gick gymnasiet. Fan vilken himla härlig känsla jag hade när vi var på väg. Jag längtar verkligen att skaffa mitt eget!

    Men jag vet inte om jag vill bo på den sidan av stan. Skulle hellre vilja bo på den sidan jag brukar hänga i dvs eneby, haga, vidablick. Det är nära till allting, och nära till några utav mina vänner som bor där också. Nog om det vi ska nog hitta min dröm lägenhet en vacker dag!




HANNA

Gud så skönt!

2011-04-12 | 07:30:28 | http://hannalovisasol.blogg.se/
ems

zumba är en massa olika danser ihop slagna :D

2011-04-12 | 07:53:17 | http://bookofems.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?