Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110409 - Att köra på fel körbana



Hej!
Nu har jag kommit hem ifrån en trevlig förfest hos fröken nadja. Min systeryster var så himla go att hämta mig och Jenny. Men så fort vi hade släppt av Jenny så hade vi råkat köra på fel sida av vägen. Där vi stog skulle en bli precis passera och han stog och väntade. Ruskigt pinsamt! :) men sånt kan ju också hända.

Hos Nadja så spelade vi iallafall ölspel, lyssnade på musik och tog lite kort. Men dock så kunde jag ha haft det trevligare. Vart var festen? jag drack ju inte nästan någonting, kanske varit därför? om jag får gemföra denna lördag med förra så hade ju betydligt rolgare förra gången. Men det var iallafall kul att få träffa tjejerna igen efter några år. Vi gick ju tillsammans i skolan på kungsgård.

oj ,vad klockan ruser iväg, nu måste jag göra ordning mig inför läggdags så man är hyfsat pigg imorgon när man ska jobba, härliga söndag! ;)








Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?