Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110406 - Efterlyst




- Hej!
Nu sitter jag spänt och kollar på efterlyst på tv3. Det är sällan jag kollar på det men idag så är det inte var det inte så bra på tv:n så det får duga. Förstår inte hur det kan finnas människor som inte har några känslor alls. Hur kan man vilja skada någon annan människa?

Hur kan man ha roligt åt det? blod, blod och ännu mer blod! man vinner ingenting med att slåss. Men men finns ju idioter till allt. Hoppas att dom får ett bra straf. Jag blir så irriterad på sånt där, någon mer än jag som håller med mig?
Suck, vi lever i en sjuk värld!

Nej om man ska fortsätta och kolla på programmet tills Big brother om 20 minuter. Deltagarna går ju i skolan den här veckan, ganska kul faktiskt!


Style by Elin

Vi träffades i Nässjö när vi bodde där. Någon gång kommer jag säkert åka till Norrköping och hälsa på mina vänner, men familjen har jag i småland.

2011-04-07 | 08:22:08 | http://stylebyelin.se
matilda

runt ett och ett halvt år.

men vi har varit hemligt förälskade i varandra i sju år.

2011-04-07 | 10:16:00 | http://cepeunge.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?