Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110403 - SLAPP SÖNDAG!

Tid: 11:36
Temperatur ute: 15+



Heeeeeej!
Gud vilken blogg torka det har blivit här. Men jag har haft fullt upp. Igår så orkade jag knappt göra något pga att jag var så trött efter fredagens händelse, vi var först så var jag, matilda, Nelly och Jasmine på texsas long horn för att äta lite god mat. Jag tog en green chili burgare vilket var skit gott men dock lite för starkt.

Sen drog vi upp till matilda & jakob för lite förkrök med matildas pojkväns killkompisar som hade kommit från flen. Sen därefter så drog vi vidare till Cromwell. Vilket var trevligt. Men dock så stannade vi inte där så länge. Kanske tog en öl eller två där. Sen drog vi till Vinkällaren första gången jag var där, mysigt! :) dock så skulle vi ha vart fler tjejer men de bangade ut i sista sekunden, dålig stil!

Och igår så var jag ju hemma hos Tess och förkrök med ett antal personer. Sen drog vi ner till puls. Viket bra roligt i början men sen så ville alla hem runt 01.00. Vilket var lite tråkigt! slängt ut 100 kr på att bara vara där i en timme. Men jag hade iallafall kul.

Nu idag så ska jag bara slappa och ta det lungt och det får man göra när det är söndag! (:
Bilder från helgen kommer snarast!





 


LENA ♥

Ja visst är den! Kostade bara 99 kr! :D kram♥♥

2011-04-03 | 13:04:36 | http://lenakarlsen.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?