Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100918 - 30års kalas!



Godmorgon lördag!
Nu har jag precis tagit en varm dusch i min pojkväns lya, skönt! snart ska vi gå ner till fiket och äta frukost och sen bege hem till Norrköping igen. För vi ska nämligen på 30års kalas och 1års kalas. För min kusin och hennes son har precis fyllt år :) så det skall bli nice! ska bli kul att träffa släkten igen det är så sällan man träffar dom så det ska bli extra kul. Nej om mn skall sätta på sig kläder och göra iordning sig nu då, vi hörs ikvällan :)




Pirey :)

Hejsan! Har en bra frågestund på min blogg.

Kan du gärna fråga frågor till min frågestund? Kram!

2010-09-18 | 12:18:27 | http://mirelleyoussefz.blogg.se/
anna

du får skicka bilderna sen :P

2010-09-18 | 17:15:17 | http://dabrunette.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?