Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100915 -


Hejsvej!
Hur mår ni idag då? själv så mår jag bra men är trött. Så jags hoppas jag piggnar till lite när jag drar iväg med min drottnigholm till worket. Nu jobbar jag bara några dagar till sen är jag ledig 12 dagar eftersom man drar till Barcelona nästa lördag! och det ska bli så härligt och kommma till ett varmare ställe ett tag. Har ni vart i Barcelona?  berätta gärna hur det är där nere! :) nu måste jag springa ner och borsta tänderna och ta fram kläderna jag ha, hörs sen ikväll! have a good day :) kisskiss!

Sheila

Sv; Tack tack! ;D



Hoppas du får en fortsatt fin dag :)

2010-09-15 | 13:29:54 | http://sheilastyle.blogg.se/
Anonym

Sv; jag mår toppen =) vad gör du?

2010-09-15 | 14:35:58 | http://marcuswoxter.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?