Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100913 - Tandläkarbesök!



Tjena!
Hur har eran dag varit så här långt? själv så började dagen med att jag drog till tandläkaren för att de skulle forsätta laga en tand som jag hade hål i. Så nu har dom lagat tanden. Så idag fick jag borra och ta bedövning och min bedövning har äntligen försvunnit. Efter tandläkar besöket så drog jag o köpte lite gott fka bröd som jag o hjärtat skulle mumsa i oss medans vi skulle kolla på film. Vi såg  på Date night och den var ju hyfsat. Och snart ska vi väl förmodligen snart dra till stan

Andréa

Sv: Tack så mycket :)

2010-09-13 | 13:46:20 | http://makeupartisten.nu
EmelieCatrine

Jaha okej! Vart var det du jobbade nu igen? Jadu, idag har jag INGEN aning om vad jag ska göra faktiskt... Ska städa och fixa lite här hemma, sen middag med en tjejkompis sen ikväll. Men däremellan har jag ingen aning =) Något förslag?

2010-09-13 | 13:57:01 | http://emeliecatrine.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?