Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100906 - Tierd!



Hej!
Nu sitter jag och har precis duschat. Ska snart göra mig iordnig för att sedan krypa ner i sängs. Idag har vart en jobbig dag för att efter min lunch rast så kom en rejäl huvudvärk som inte har velat släppa sig så jag har haft huvudvärk precis hela jävla dagen och det är så jäkla jobbigt, man orkar ju inte göra något ändo så har jag druckit mycket vatten och tagit en huvudvärks tabelett. Så nu efter lite sömn så hoppas jag att huvudvärken är försvunnen när jag vaknar imorgon igen. För vem tycker om att ha huvudvärk? not me!

Hoppas eran dag har vart bättre!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?