Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100905 - Home agian


16:41
Shu!
Nu har jag precis redigerat mina bilder som jag tog idag när vi var på Kvillinge. Var skönt att komma iväg o röra på fläsket men fan vilken jobbig upp förs backe det var. Massor med stenar & grenar. Men det tyder ju bara på att man har fått motion och när vi väl var på toppen så satt vi och kollade över utsikten över Norrköping. Sist jag var där så var jag kanske 10 år eller något så det var kul att återuppleva minnen! :)







em

Gillar svampbilden haha! :D



sv:

Tänkte det ^^ Vart den bra?

2010-09-05 | 17:44:02 | http://justapieceofem.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?