Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100902 - Myskväll!

Tid: 20:11
Temperatur ute: 13+

Godkväll!
Nu har jag och älsk precis kommit hem ifrån staden eller nyss och nyss. Kanske för 45 minuter sedan. Vi satt och åt på gu vad gott och sen så hämtade vi ut två biljetter till " I himlen finns inga känslor" som vi ska se på lördag halv sju. Den verkar så bra film och rolig. Men vi får se! den kanske är jätte dålig, haha! sen efter det så gick vi ner till stadium för att killen min behövde nya skor! så jag köpte det åt honom, visst är jag snäll? ^^ nu är han och springer i höstmörkret. JA nu är det faktiskt höst! en tidig höst kanske man ska säga? när han kommer hem igen så blir det väl film o mys innan sängen :)




anna

Tack så mkt gumman :) För din kommentar :)

2010-09-02 | 21:26:14 | http://annzs.blogg.se/
Frida

Mysig höst bild! :D

2010-09-03 | 16:18:18 | http://fridahelaveckan.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?