Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100901 - Skippo



- Godkväll bloggen!
Nu ligger jag och min syster och ligger och kollar på finalen av fångarna på fortet. Undra vilka som vinner ikväll!
Innan det så spelade jag o hon skippo, o jag vann :p förra sommaren så spelade vi skippo jätte ofta men då var det hon som vann över mig nästan hela tiden, och ni som inte vet vad skippo är. Det är ett kort spel! annars idag så har jag jobbat till 18.00. Så jag kanske har bara vart hemma en och en halvtimme! nej om man ska se på fångerna nu då! hörs sen!



anna

spelar nog ingen roll vart man befinner sig :P då bakterierna sprids ändå via luften åså :P

2010-09-01 | 20:49:40 | http://dabrunette.devote.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?