Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

101025 - Att man kan misslyckas!

Tid: 11:58
Temperatur ute: 2+

Hej svej!
Sitter just nu och lyssnar på Nelly - Just a dream. Väldigt bra låt! vet inte hur många gånger jag har lyssnat på den helgen som vart. Annars så idag så här långt så har jag bakat en sockerkaka och tog ut den nyss och så hade det fastnat massor på formen så den vart trasig. Tog väl för lite margarin i formen. Men smaken är som vanligt. Men man blir ju sur på sig själv att man misslyckades! nu ska jag fixa lite i hemmet. Är tacksam över att man är ledig! :)




jag nu ser själva, haha :/

grottis

den går nog att äta i alla fall :)

2010-10-25 | 12:44:47 | http://grottmanniskan.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?